kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۶۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 چقدر بی‌طرف و حرفه‌ای!
 الهام عابدینی: «بی بی‌سیِ فارسی در ترجمه مقاله جدید 
وال استریت ژورنال برای ترجمه واژه Seal از مخفی کردنِ ذخایر اورانیوم غنی شده به جای مهر و موم کردن آن استفاده کرده! کلا معنا و مفهوم از زمین تا آسمان عوض شده. حرفه‌ای‌های بی‌طرف!»
 چرا اصلاح‌طلب‌ها سکوت کردند؟
 سید پویان: «زمین و زمان فریاد اعتراض سر دادند اما از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب برای محکوم‌کردن قتل یک پلیس خدمتگذار صدایی بلند نشد که نشد! برای تاج‌زاده و ابطحی و ابتکار و مولاوردی و... مهم نبود واقعا؟! یا دستور کار حزبی اصلاح‌طلب‌هاست که برای قتل نیروهای حافظ نظم و امنیت اهمیتی قائل نباشند؟!»
 عصبانیت از تحریم ایران علیه آمریکا
 انصاری: «وقتی ایران ۵۱ نفر از مسئولان دولت سابق آمریکا را تحریم کرد، غربگرایان وطنی با پوزخند نوشتند مثلا میخواهید چکارشان کنید! حالا بروند یادداشت سرشار از عصبانیت «نیکی هیلی» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل درباره این تحریم را بخوانند تا متوجه شوند!»
 واکنش احتمالی سلبریتی‌ها
 
 فاطمه با انتشار این تصویر نوشت: «هم اکنون استوری برخی سلبریتی‌ها: این پسره قاتل وحشی بی‌کس و کار نیستا. زود باشید قهرمان مون رو حمایت کنید!»
 اگر پلیس شلیک کرده بود
 علی: «اگر پلیس شلیک می‌کرد: ایران اینترنشنال از آن اراذل قهرمان می‌ساخت. مسیح علینژاد او را ادامه دهنده راه نوید افکاری میخواند! شبکه منو تو مستند می‌ساخت که زمان شاه اراذل نداشتیم! در داخل هم سلبریتی‌ها ردیف می‌شدند در حمایت از آن جنایتکارِ مظلوم! باور نمیکنید؟ فقط ‌ای کاش شلیک
 می‌کرد.»
 قانون به تنهایی کافی نیست
 مرتضی سیمیاری: «آذر ماه سال ۹۵ قانون ممنوعیت حمل سلاح سرد در مجلس تصویب شده است؛ یک سال بعد از آن در حوالی چنین روزهایی دراویش در خیابان گلستان هفتم با قمه کشی و قداره‌بندی سه مأمور مظلوم ناجا را شهید کردند. تصویب قانون به تنهایی کافی نیست؛ قانون باید پشت سر ضابط باشد!»